06 233 65 751 cindy@regelheldin.nl

PORTFOLIO EVENTS

Lopende opdrachten

 

– BiOND – Congres (6 april 2023)
– Stichting Fight Cancer – Walk & Dance De Horsten (Den Haag – Voorschoten, 8 oktober 2023)
– Hogeschool van Amsterdam – Society 5.0 Festival 2023 (31 oktober – 1 november 2023)

Ik ondersteun je van A tot Z met de voorbereiding en uitvoering

Al voor de start van mijn eigen bedrijf was ik in loondienst organisator van vele webinars, (zakelijke) evenementen, hybride bijeenkomsten, congressen, trainingsdagen, opleidingen, etc. Hieronder een overzicht van de projecten waaraan ik, sinds de oprichting van Regelheldin Office Support (april 2021), heb meegewerkt.

Meer informatie? Neem dan contact met mij op via cindy@regelheldin.nl of 06-233 65 751.

k

Nacht van de Vluchteling

September 2021
Spoorwegmuseum,
Utrecht

Tijdens de Utrechtse editie van de Nacht van De Vluchteling was Regelheldin Office Support betrokken als vrijwilliger en in de rol van Registratiecoördinator. Verantwoordelijk voor de aansturing van het team vrijwilligers bij de ontvangst en registratie van het evenement. 

De sponsorloop werd in zeven steden in Nederland georganiseerd en er werd een recordbedrag van 950.000 euro opgehaald. In totaal namen ruim 400 deelnemers deel aan de sponsorloop in Utrecht.

 


Impressie

 

k

MozFest Virtual

Maart 2022
Amsterdam/Online

Samen met het BEE Agency team in Amsterdam, en in opdracht van de Mozilla Foundation, heeft Regelheldin Office Support digitale ondersteuning geboden bij de organisatie van MozFest 2022  van 7-11 maart.

Er namen meer dan 7200 deelnemers uit 136 landen deel aan het virtuele event. Als Digital Coördinator was Regelheldin Office Support betrokken bij de ondersteuning van het technische team in Amerika en Engeland om een soepel verloop van het festival te garanderen voor alle online deelnemers.

Impressie

k

BiOND Congres 2022

April 2022
Beatrix Theater, Utrecht

BiOND hostte haar eerste congres. Een congres voor leden en niet-leden van de vereniging en met een feestelijk tintje. Tijdens het congres werden er workshops, lezingen en activiteiten georganiseerd.

Als Event manager was de volledige voorbereiding en uitvoering in mijn handen. In samenspraak met het kernteam werd de inhoud vormgegeven. Regelheldin Office Support was verantwoordelijk voor de begroting en budgetbewaking, contact met leveranciers, locatie, workshopleiders, standhouders en deelnemers. 

Impressie

k

TSOC Annual Dinner

April 2022
Kasteel de Wittenburg, Wassenaar

De vereniging TSOC is het platform in Technologie, Media en Telecommunicatie (TMT). TSOC zet zich in voor kennisontwikkeling, innovatie en netwerken ten behoeve van de leden van de vereniging en organiseert in dat kader een jaarlijks netwerkdiner in Wassenaar met ongeveer 150 aanwezigen. 

Regelheldin Office Support is als Event manager verantwoordelijk voor de praktische voorbereiding en uitvoering van deze avond. Tot deze verantwoordelijkheden behoren het opstellen van begroting en draaiboek, het contact leggen en onderhouden met leveranciers, locatie en techniek alsmede het ondersteunen en aansturen op locatie van hosts, techniek en locatie.

 

 

 

Impressie

k

Society 5.0 festival

Oktober 2022
The Student Hotel, Amsterdam

Het Society 5.0 Festival, een samenwerking van de Hogeschool van Amsterdam, Gemeente Amsterdam en TSH Amsterdam. Ontwerpers, beleidsmakers, onderzoekers, docenten en studenten onderzochten met elkaar hoe een duurzame, inclusieve samenleving 5.0 eruit moest zien en hoe digitale technologie die kan helpen bouwen. 

Regelheldin Office Support was als Producer verbonden bij voorbereiding en uitvoering van dit evenement en daarbij verantwoordelijk voor bewaking van het budget en de begroting, onderhouden van de contacten met en ondersteunen van de samenwerkingspartners, locatie, leveranciers, vrijwilligers, standhouders en workshopleiders, alsmede de spil tussen de verschillende betrokkenen binnen de HvA.


Impressie

 

k

Immersive Tech Week

November 2022
De Doelen, Rotterdam

In opdracht van VR days Europe werd Regelheldin Office Support last minute ingehuurd als Stagemanager van het hoofdpodium. De Immersive Tech Week is Europa’s toonaangevende evenement over immersieve technologie waar business, wetenschap en kunst samenkomen. De plek waar het beste in VR, AR, Mixed Reality, metaverse en multiversa, NFT’s, Web3, blockchain, virtuele wezens, virtual beings, digital twins, haptics, etc. samen kwamen.

Als Stagemanager van het hoofdpodium was Regelheldin Office Support verantwoordelijk voor de (aansturing van de) techniek, logistiek en hospitality op en achter het podium. 

 


Impressie

k

TSOC Annual Dinner

Januari 2023
Kasteel de Wittenburg, Wassenaar
Productie

Impressie

k

BiOND Congres 2023

April 2023
De Woonindustrie, Nieuwegein
Productie

Impressie

k

Stichting Fight Cancer, Walk & Dance

Oktober 2023
Den Haag/Voorschoten
Productie (Horeca/entertainment)

Impressie

k

Society 5.0 festival

Oktober 2023
TSH, Amsterdam
Productie

Impressie

Over mij

  • Persoonlijke aanpak
  • Oog voor detail
  • Georganiseerd
  • Regelaar
  • Veelzijdig
  • Bevlogen
  • Pragmatisch
  • Leergierig
  • Efficiënt
  • Verbinder

Ik ben Cindy Smolders, de drijvende kracht achter Regelheldin Office Support en een no-nonsense aanpakker met een grote liefde voor regelen, ondersteunen en organiseren. Het zit in mijn bloed en mijn kwaliteiten zet ik graag in om jou verder te helpen met jouw dromen.

Met meer dan 15 jaar ervaring in het ondersteunen van opdrachtgevers op secretarieel en administratief gebied ken ik de uitdagingen van jou als ondernemer. Daarnaast heb ik veel ervaring met het organiseren van groot- en kleinschalige (online) bijeenkomsten. Van webinars, trainingen en cursussen tot (hybride) evenementen en congressen.

Samen jouw bedrijf optimaliseren en het ondersteunen van jouw groei en ontwikkeling is hetgeen ik energie van krijg. Onze samenwerking start bij een goede basis; vertrouwen, transparantie en een positieve mindset staan bij mij voorop.

Regelheldin Office Support

Cindy Smolders

Poldersekade 27

4214 ET Vuren

 

06 233 65 751 

cindy@regelheldin.nl

KvK-nummer 82418845