PORTFOLIO EVENTS
Lopende opdrachten
– Hogeschool van Amsterdam – Society 5.0 Festival (15 en 16 oktober 2025)
Ik ondersteun je van A tot Z met de voorbereiding en uitvoering
Al voor de start van mijn eigen bedrijf was ik in loondienst organisator van vele webinars, (zakelijke) evenementen, hybride bijeenkomsten, congressen, trainingsdagen, opleidingen, etc. Hieronder een overzicht van de projecten waaraan ik, sinds de oprichting van Regelheldin Office Support (april 2021), heb meegewerkt.
Meer informatie? Neem dan contact met mij op via cindy@regelheldin.nl of 06-233 65 751.
TSOC Annual Dinner
April 2022 en januari 2023
Kasteel de Wittenburg, Wassenaar
De vereniging Telecom Society is het platform in Technologie, Media en Telecommunicatie (TMT). Telecom Society zet zich in voor kennisontwikkeling, innovatie en netwerken ten behoeve van de leden van de vereniging en organiseert in dat kader een jaarlijks netwerkdiner in Wassenaar met ongeveer 150 aanwezigen.
Regelheldin Office Support is als Event manager verantwoordelijk voor de praktische voorbereiding en uitvoering van deze avond. Tot deze verantwoordelijkheden behoren het opstellen van begroting en draaiboek, het contact leggen en onderhouden met leveranciers, locatie en techniek alsmede het ondersteunen en aansturen op locatie van hosts, techniek en locatie.
Society 5.0 festival
Oktober 2022, 2023 en 2024
The Social Hub, Amsterdam
Het Society 5.0 Festival, een samenwerking van de Hogeschool van Amsterdam, Gemeente Amsterdam en The Social Hub Amsterdam. Ontwerpers, beleidsmakers, onderzoekers, docenten en studenten onderzochten met elkaar hoe een duurzame, inclusieve samenleving 5.0 eruit moest zien en hoe digitale technologie die kan helpen bouwen.
Regelheldin Office Support was als Producer verbonden bij voorbereiding en uitvoering van dit evenement en daarbij verantwoordelijk voor bewaking van het budget en de begroting, onderhouden van de contacten met en ondersteunen van de samenwerkingspartners, locatie, leveranciers, vrijwilligers, standhouders en workshopleiders, alsmede de spil tussen de verschillende betrokkenen binnen de HvA.
Immersive Tech Week
November 2022
De Doelen, Rotterdam
In opdracht van VR days Europe werd Regelheldin Office Support last minute ingehuurd als Stagemanager van het hoofdpodium. De Immersive Tech Week is Europa’s toonaangevende evenement over immersieve technologie waar business, wetenschap en kunst samenkomen. De plek waar het beste in VR, AR, Mixed Reality, metaverse en multiversa, NFT’s, Web3, blockchain, virtuele wezens, virtual beings, digital twins, haptics, etc. samen kwamen.
Als Stagemanager van het hoofdpodium was Regelheldin Office Support verantwoordelijk voor de (aansturing van de) techniek, logistiek en hospitality op en achter het podium.
Stichting Fight Cancer, Walk & Dance
Oktober 2023
Voorschoten
Productie
Regelheldin Office Support zette zich in voor de productie (vrijwilliger) van het allereerste Walk & Dance to Fight Cancer. Het evenement leverde het mooie bedrag van € 37.364,- op voor de organisatie van Fight Cancer.
Nacht van de Vluchteling
September 2021
Spoorwegmuseum, Utrecht
Tijdens de Utrechtse editie van de Nacht van De Vluchteling was Regelheldin Office Support betrokken als vrijwilliger en in de rol van Registratiecoördinator. Verantwoordelijk voor de aansturing van het team vrijwilligers bij de ontvangst en registratie van het evenement.
De sponsorloop werd in zeven steden in Nederland georganiseerd en er werd een recordbedrag van 950.000 euro opgehaald. In totaal namen ruim 400 deelnemers deel aan de sponsorloop in Utrecht.
MozFest Virtual
Maart 2022
Amsterdam/Online
Samen met het BEE Agency team in Amsterdam, en in opdracht van de Mozilla Foundation, heeft Regelheldin Office Support digitale ondersteuning geboden bij de organisatie van MozFest 2022 van 7-11 maart.
Er namen meer dan 7200 deelnemers uit 136 landen deel aan het virtuele event. Als Digital Coördinator was Regelheldin Office Support betrokken bij de ondersteuning van het technische team in Amerika en Engeland om een soepel verloop van het festival te garanderen voor alle online deelnemers.
BiOND Congres
April 2022 en 2023
Beatrix Theater, Utrecht
Woonindustrie, Nieuwegein
BiOND hostte haar eerste congres in 2022. Een congres voor leden en niet-leden van de vereniging en met een feestelijk tintje. Tijdens het congres werden er workshops, lezingen en activiteiten georganiseerd. Als Event manager was de volledige voorbereiding en uitvoering in mijn handen. In samenspraak met het kernteam werd de inhoud vormgegeven. Regelheldin Office Support was verantwoordelijk voor de begroting en budgetbewaking, contact met leveranciers, locatie, workshopleiders, standhouders en deelnemers. In 2023 was de productie van het tweede congres ook bij Regelheldin Office Support in handen.

Over mij
- Persoonlijke aanpak
- Oog voor detail
- Georganiseerd
- Regelaar
- Veelzijdig
- Bevlogen
- Pragmatisch
- Leergierig
- Efficiënt
- Verbinder
Ik ben Cindy Smolders, de drijvende kracht achter Regelheldin Office Support en een no-nonsense aanpakker met een grote liefde voor regelen, ondersteunen en organiseren. Het zit in mijn bloed en mijn kwaliteiten zet ik graag in om jou verder te helpen met jouw dromen.
Met bijna 20 jaar ervaring in het ondersteunen van opdrachtgevers op secretarieel en administratief gebied ken ik de uitdagingen van jou als ondernemer. Daarnaast heb ik veel ervaring met het organiseren van groot- en kleinschalige (online) bijeenkomsten. Van webinars, trainingen en cursussen tot (hybride) evenementen en congressen.
Samen jouw bedrijf optimaliseren en het ondersteunen van jouw groei en ontwikkeling is hetgeen ik energie van krijg. Onze samenwerking start bij een goede basis; vertrouwen, transparantie en een positieve mindset staan bij mij voorop.

Regelheldin Office Support
Cindy Smolders
Poldersekade 27
4214 ET Vuren