06 233 65 751 cindy@regelheldin.nl

Ik ben graag jouw sparringspartner

 Even voorstellen

Mijn naam is Cindy Smolders en ik ben de drijvende kracht achter Regelheldin Office Support.

Regelen, ondersteunen en organiseren zit in mijn bloed. Tijdens, maar ook na, mijn studie International Tourism Management (HBO, internationaal en Engelstalig), met focus op de organisatie van congressen en evenementen, kon ik mijn passie uitvoeren bij mooie bedrijven als Carlson Wagonlit Travel en ATP (Advanced Travel Partner) Event Experts.

Toen ik verhuisde van Leiden naar Vuren verruilde ik mijn rol van Project Manager naar Project Coördinator. Als onderdeel van secretariaatsbureau Atriumgroep BV (inmiddels gefuseerd met Wissenraet en Van Spaendonck in Tilburg) werkte ik voor verschillende klanten, verenigingen en stichtingen als hun spin in het web. Ik kon hier invulling geven aan mijn ondersteunersrol in verschillende branches (zorg, smart infra, notariaat, certificering, telecom en communicatie, etc.). Ik hielp hen met de dagelijkse administratie en voorkomende secretariële werkzaamheden, alsmede de organisatie van hun cursussen, (online) webinars, bijeenkomsten en evenementen. Tevens was ik het aanspreekpunt in contact met hun leden, werkgroepen en bestuur en was ik host en organisator bij bijeenkomsten op locatie. Al tijdens deze baan verdeelde ik mijn werkbare uren in een week over de verschillende accounts en was ik voor hen een ondersteuner op afstand, maar wel onderdeel van het team.

In 2019 bezocht ik een congres van ‘Management Support’ en kwam daar in aanraking met Hanneke Wessel van VA-school. Met haar enthousiasme plantte zij het zaadje om een eigen onderneming als Virtueel Assistant te starten. Een uitdaging waarin ik mijn eigen koers kon bepalen en mijn eigen werkveld vorm kon gaan geven. Het moest even landen, maar in december 2020 schreef ik mij dan toch in voor hun training naar ‘een succesvolle VA-business’. En here we are…

En verder… wie is de persoon achter Regelheldin Office Support?

Ik ben opgegroeid in de randstad en heb nu, sinds 2009, mijn plek gevonden in Vuren (de Betuwe, vlakbij Gorinchem). Mijn favoriete plek is de kust, dus daar kun je mij nog steeds regelmatig vinden. Verder ben ik echt een buitenmens en ben ik graag in beweging (wandelen, (race-)fietsen, hardlopen, boksen en fitness). Ik werk om te kunnen reizen (zoveel en vaak mogelijk) en maak graag motortochten. Sinds 2019 ben ik de trotse eigenaar van een eigen motorrijbewijs en zodra het weer het toe laat ben ik graag onderweg.

Ik ben een gedreven en enthousiaste professional met een brede interesse en een gezonde ambitie. Als echte Regelheldin zie ik overal een uitdaging in. “Kan ik niet” komt niet in mijn vocabulaire voor, maar “Daar ga ik voor”, dat is mijn lijfspreuk! Mijn ideale werkweek bestaand uit een mooie mix van ondersteunende werkzaamheden en daarnaast met regelmaat het organiseren of ondersteunen van een (online) evenement. Die afwisseling geeft mij het meest energie. 


Als persoon ben ik een échte aanpakker. Ik houd ervan om mijn zaken van A tot Z goed te regelen en organiseren en laat niks aan het toeval over. Met mijn 15 jaar ervaring als ondersteuner in diverse branches zie ik mezelf als veelzijdig, maar ben ondanks dat nooit uitgeleerd. Ik blijf mezelf graag ontwikkelen en daag mezelf graag uit om te blijven groeien. Ik ben nieuwsgierig en enthousiast en zie mezelf graag in de rol van ondersteuner en sparringpartner. Dat ben ik op mijn best en haal ik het meest voldoening uit hetgeen ik doe.

 

Hieronder de zaken waar ik jou mee kan ondersteunen. Staat iets er niet bij? Neem dan contact met mij op. Dan bekijken we samen de mogelijkheden.

k

Office management

Bijvoorbeeld:

  • Administratie en/of hulp met het inrichten van jouw organisatie
  • Processen en systemen verbeteren en ordenen
  • Coördineren planning en bewaken deadlines
  • Voorbereiding vergaderingen en notuleren
  • Klantcontacten en relatiegegevens onderhouden
  • Social media berichten plaatsen en bijhouden
  • Organisatie kantoorbenodigdheden, relatie- en promotiegeschenken
  • Agenda- en emailbeheer
  • Reizen boeken en voorbereiden
  • Nieuwsbrieven en e-mailmarketing
  • Websitebeheer; content updaten, bewerken en plaatsen
  • Social media: planning, content plaatsen en beheren
  • Ook Engelstalig!

Productie en event management

Bijvoorbeeld:

  • Support van klein(ere)- en grootschalige evenementen, webinars of (zakelijke) bijeenkomsten
  • Van A tot Z (of gedeeltelijk) coördineren en begeleiden 
  • Meedenken over de inzet van tools bij een online of hybride evenement
  • Als projectleider jouw team aansturen, monitoren en begeleiden
  • Contacten en afstemming met o.a. locaties, sprekers, deelnemers en leveranciers
  • Een gastvrij ontvangst op locatie
  • Planning en draaiboeken maken
  • Ondersteuning met de communicatie en aanmeldingsprocedure
  • Materialen en give-aways regelen
  • Meedenken over het ontwerp, creatie en de uitvoering