06 233 65 751 cindy@regelheldin.nl

Om 7.00 uur start ik mijn werkdag. Ik ben van nature een vroege vogel en de ochtenden ben ik altijd het meest productief. Ik neem eerst mijn planning voor de dag en mijn e-mail door. Ik prioriteer mijn taken voor de dag en plan blokken in mijn agenda voor specifieke werkzaamheden of klanten. 

Ik start met een app-bericht aan één van mijn opdrachtgevers om hem te herinneren aan zijn afspraak deze ochtend en stuur hem gelijk de aangepaste adresgegevens van de afspraak door. Deze week staat er een hybride event op de planning voor één van mijn klanten. Ik stuur de laatste herinnering uit en bevestig de locatie het aantal deelnemers en de laatste details omtrent techniek, catering en opstelling. Ik werk het draaiboek bij en stem laatste zaken voor de livestream af met onze techniek leverancier.

Na een werkoverleg met mijn collega’s werk ik aan een nieuwsbrief die deze week verzonden moet worden. Ik schrijf en lever mijn artikelen aan bij mijn opdrachtgever, zet het format alvast klaar in Laposta en check de rest van de artikelen op spelling, correcte links en lay-out. En ik zet de eerste acties uit die vanuit een bestuursvergadering van één van mijn klanten aan mij zijn toebedeeld. 

In mijn lunchpauze probeer ik altijd even naar buiten te gaan om een frisse neus te halen. Na de lunch werk ik een planning uit voor de afronding van een opleiding die ik de afgelopen vier maanden heb mogen organiseren.  Ik stel de examinatoren op de hoogte van het tijdspad en deel de praktische informatie met hen en de deelnemers. Elk van hen neemt deel aan een mondeling examen via Teams.

Eind van deze maand organiseer ik voor deze klant ook nog een webinar met zo’n 50 deelnemers. Ik neem contact op met de spreker om de inhoud door te nemen en bespreek met hem de setting waarin het webinar zal plaatsvinden. Zelf mag ik dit webinar als moderator en sidekick optreden; een rol die ik met veel plezier vervul. Na ons gesprek maak ik de uitnodiging op en stuur deze uit. 

Eind van de middag werk ik de open eindjes af in mijn takenlijst, werk ik de administratie bij van mijn eigen onderneming en start ik mijn zoektocht naar een vertaler die in de avonduurtjes met spoed een tekst kan opleveren. Een spoedklus die de nodige flexibiliteit meebrengt, maar uiteindelijk toch lukt. Voor het afsluiten check ik mijn planning voor de rest van deze week en werk ik mijn agenda bij. 
 
Heb jij hulp nodig met jouw werkzaamheden? Ik heb ruimte in mijn agenda en ik denk graag met je mee! Neem contact met mij op via cindy@regelheldin.nl.  

#webinar #va #virtualassistant #routine #werkenopafstand