06 233 65 751 cindy@regelheldin.nl

Onlangs was ik bij een klant op kantoor om te helpen bij het aanbrengen van meer structuur in haar administratie. Door de groei van haar bedrijf, en daarmee het klantenbestand, werd het steeds moeilijker om zaken terug te vinden.

Met haar klantenbestand groeide niet alleen de dossiers, maar ook het aantal onderliggende documenten en verslagen. Het bureaublad op de computer was een verzamelplaats geworden van openstaande acties. En bij het opstarten van de computer startte de onrust en druk op de schouders ook op. Ze moest nog zoveel doen!

Aan het einde van de werkdag waren er geen concrete stappen genomen om de druk te verminderen, maar waren er alleen maar meer taken bijgekomen.

Herkenbare situatie? Deze regelrechte structuurmachine helpt hier graag bij door orde in jouw chaos te scheppen.

Laten we samen aan de slag gaan! Met o.a. het opzetten van een overzichtelijk mappensysteem met een onderverdeling in hoofd- en sub mappen. Door zaken te bundelen onder hoofdthema’s creëer je overzicht en door te werken met goede titels en data kun je de zoekmachine van jouw computer gericht inzetten.

Daarnaast geef ik je graag tips en trucs om die actielijst aan te pakken en weg te werken, zodat je de computer letterlijk weer met een ‘schone lei’ op kan starten.

Als je dit herkent en je jezelf al een tijdje afvraagt hoe je uit deze chaos komt, bel me dan vrijblijvend op. Ik help je graag een actieplan te maken dat werkt.

Regelheldin Office Support – 06-233 65 751

#opentowork #VA #PA #assistent #ondersteuner #freelance #interim #officesupport #ordeinjouwchaos #structuurmachine